Pearson: Konferencja metodyczna dla nauczycieli języka angielskiego, 30.01.14, Legnica.
Już w 2015 roku nasi uczniowie po raz pierwszy przystąpią do części sprawdzającej znajomość języka obcego na sprawdzianie szóstoklasisty. W związku z tym chcielibyśmy przedstawić Państwu najnowszą publikację z serii bestsellerowych repetytoriów Longmana wraz z cennymi wskazówkami jak najefektywniej przygotowywać uczniów do sprawdzianu.
Macmillan: Konferencja metodyczna dla nauczycieli szkół podstawowych i ponad...,31.01.14, Krosno.
Karolina Kotorowicz-Jasińska is a graduate from Maria Curie-Skłodowska University
in Lublin. Her teaching practice began for good when she was still a student and
discovered that teaching English is great fun. Since then she has had an opportunity
to work with different age groups at all proficiency levels. For many years Karolina
was doing her best to unravel the mysteries of ELT methodology to students of the
English departments in Lublin and Warsaw. She was a PhD student at Zakład
Metodyki Nauczania Języka Angielskiego of MCSU and she is now busy working on
her doctoral dissertation on academic listening and note-taking skills. Some time ago
her career took an unexpected turn and so she became the English teacher of
a bunch of lovable and smart kids at Canadian School of Warsaw.
PEARSON: Konferencja dla nauczycieli szkół podstawowych w Olsztynie, 30.01.14.
Już w 2015 roku nasi uczniowie po raz pierwszy przystąpią do części sprawdzającej znajomość języka obcego na sprawdzianie szóstoklasisty. W związku z tym chcielibyśmy przedstawić Państwu najnowszą publikację z serii bestsellerowych repetytoriów Longmana wraz z cennymi wskazówkami jak najefektywniej przygotowywać uczniów do sprawdzianu.
PEARSON:Konferencja dla nauczycieli szkół podstawowych w Białymstoku, 31.01.14.
Już w 2015 roku nasi uczniowie po raz pierwszy przystąpią do części sprawdzającej znajomość języka obcego na sprawdzianie szóstoklasisty. W związku z tym chcielibyśmy przedstawić Państwu najnowszą publikację z serii bestsellerowych repetytoriów Longmana wraz z cennymi wskazówkami jak najefektywniej przygotowywać uczniów do sprawdzianu.
Macmillan: Konferencja metodyczna dla nauczycieli szkół podstawowych i ponad...,31.01.14, Tarnów.
Grzegorz Śpiewak holds a double MA in English & Linguistics (University of Essex, UK
and University of Warsaw) and a PhD in Linguistics (University of Warsaw 2000). He has been
a lecturer at the institute of English Studies, University of Warsaw since 1992, Head ELT
Consultant for Macmillan Polska, teacher trainer, methodology adviser, ELT materials' writer,
former president of IATEFL-Poland, founder and president of DOS-Teacher Training Solutions.
EDUNEWS.PL: POTĘGA TERAŹNIEJSZOŚCI.
Koniec rok staje się tradycyjnie okazją do podsumowania i bilansu tego wszystkiego, co stało się w naszym zawodowym i prywatnym życiu w ciągu ostatnich dwunastu miesięcy. To ważny moment, który może przynieść cenną informację o tym, czy to, gdzie teraz jesteśmy, co robimy, z kim i dla kogo pracujemy jest właśnie tym, czego pragniemy, z czego jesteśmy dumni i co sprawia nam satysfakcję
PEARSON: Konferencja dla nauczycieli szkół podstawowych w Łodzi, 30.01.14.
Już w 2015 roku nasi uczniowie po raz pierwszy przystąpią do części sprawdzającej znajomość języka obcego na sprawdzianie szóstoklasisty. W związku z tym chcielibyśmy przedstawić Państwu najnowszą publikację z serii bestsellerowych repetytoriów Longmana wraz z cennymi wskazówkami jak najefektywniej przygotowywać uczniów do sprawdzianu.
Macmillan: Konferencja metodyczna dla nauczycieli szkół podstawowych i ponad...,30.01.14, Wałbrzych.
Teaching children is a bit like a double-edged sword. On the one hand it carries with it a number of responsibilities such as
managing a large group of attention-seeking children; on the other hand, it offers plenty of rewarding experiences. Every single
lesson is a mixture of those two and the trick of the trade is to know how to teach to reach the minds and personalities of the
children, how to create effective group dynamics with a large class of mixed ability and finally how to make learning as enjoyable
and successful as possible, both for the individual and the class as a whole.
|