PEARSON:Konferencja dla nauczycieli szkół podstawowych w Poznaniu, 03.02.14.
Już w 2015 roku nasi uczniowie po raz pierwszy przystąpią do części sprawdzającej znajomość języka obcego na sprawdzianie szóstoklasisty. W związku z tym chcielibyśmy przedstawić Państwu najnowszą publikację z serii bestsellerowych repetytoriów Longmana wraz z cennymi wskazówkami jak najefektywniej przygotowywać uczniów do sprawdzianu.
PEARSON: Konferencja dla nauczycieli gimnazjów i szkół ponadgimnazjalnych w Toruniu, 04.02.14.
Do we teach English or do we teach Exams? Sometimes that’s a grey area, students aren’t sure how to process information or manipulate lexical meaning to fit a particular part of the Matura, especially that the format of the exam changes from 2015. Well, sometimes we need to focus on that faster, give clearer connections between the language and the exam and show them why what we're doing in class today matters for the future.
Macmillan: Konferencja metodyczna dla nauczycieli szkół gimnazjalnych, 05.02.14, Kraków.
Gdy powstawał obecny model edukacyjny niewiele wiedziano o przebiegu procesów uczenia się. Od kilkunastu lat możemy wreszcie zaglądać do uczących się mózgów dzięki metodom neuroobrazowania. I choć zrobiliśmy dopiero pierwszy, mały krok w kierunku zrozumienia natury procesów uczenia się i zapamiętywania, to już dziś wiemy, co wspiera, a co hamuje naturalne procesy uczenia się. Współcześni badacze mózgu dowodzą, że istnieje ścisły związek między tym, w jaki sposób zorganizowana została szkolna nauka, a problemami z motywacją i niską
efektywnością nauczania. Mówiąc wprost: nasze mózgi zostały stworzone do tego, żeby się uczyć, ale
w naturalny sposób robią to inaczej, niż oczekują tego dzisiejsze szkoły…
PEARSON: Konferencja dla nauczycieli szkół podstawowych w Kielcach, 04.02.14
Już w 2015 roku nasi uczniowie po raz pierwszy przystąpią do części sprawdzającej znajomość języka obcego na sprawdzianie szóstoklasisty. W związku z tym chcielibyśmy przedstawić Państwu najnowszą publikację z serii bestsellerowych repetytoriów Longmana wraz z cennymi wskazówkami jak najefektywniej przygotowywać uczniów do sprawdzianu.
EDUNEWS.PL: UCZENIE SIĘ DODAJE IMPETU
Po raz dziewiętnasty odbyła się w Berlinie jedna z największych konferencji o zasięgu globalnym związana z wykorzystaniem technologii w uczeniu się - Online Educa. Uczestniczyło w niej około 2000 osób z 91 krajów. O czym rozmawiano?
PEARSON: Konferencja dla nauczycieli szkół podstawowych w Krakowie, 03.02.14.
Już w 2015 roku nasi uczniowie po raz pierwszy przystąpią do części sprawdzającej znajomość języka obcego na sprawdzianie szóstoklasisty. W związku z tym chcielibyśmy przedstawić Państwu najnowszą publikację z serii bestsellerowych repetytoriów Longmana wraz z cennymi wskazówkami jak najefektywniej przygotowywać uczniów do sprawdzianu.
PEARSON:Konferencja dla nauczycieli gimnazjów i szkół ponadgimnazjalnych w Poznaniu, 07.02.14.
We believe that students learn best when a lesson combines engaging material that motivates with systematic and memorable exposure to language through a series of meaningful tasks. So Motivation, Memory and Meaning - 'the 3 Ms' - are our watchwords. In the session we will look at ways in which topics, texts and tasks can reflect these priorities and help you to prepare students better for the new Matura exam.
EDUNEWS.PL: SZKOŁĘ TRZEBA DZIŚ WYMYŚLIĆ OD NOWA!
Szkoła – toksyczny związek od małego. Jak nie zabijać ciekawości? W środę 15 stycznia rozmawiałam w Klubie Trójki z panem Dariuszem Bugalskim o szkole, w której dzieci tracą motywację do nauki i o nauczaniu przyjaznym mózgowi. Oto moje refleksje po rozmowie w Klubie Trójki
|