Goethe-Institut: Nuda-Czas wykolejony.
Maria Poprzęcka: Zostałam wychowana w przekonaniu – i tak mi zostało – że nudzą się ludzie nieinteligentni. Chłopaki co siedzą pod blokiem. Z drugiej strony nuda może mieć przecież też znaczenie pozytywne. Brodski napisał Pochwałę nudy, a niedawno przeczytałam artykuł, który był pochwałą nudy wygłoszoną przez psychologów dziecięcych. To do mnie przemawia. W dzieciństwie powinien być taki czas zatrzymania się. Wtedy dziecko może pomarzyć, coś sobie powyobrażać. Natomiast jak jest ze szkoły wiezione na trening, potem na angielski, potem na judo, a potem na rytmikę, to nie ma czasu na marzenie.
PEARSON: Konferencja dla nauczycieli gimnazjów i szkół ponadgimnazjalnych w Gorzowie Wlkp, 10.02.14.
Which Matura tasks do your students struggle with the most? How can we help them to improve in the areas they find most challenging, and at the same time encourage them feel positive about the process of preparing for Matura? Working with the most recent details of nationwide performance in the exam, this highly practical session will attempt to deal with these important questions. During the workshop, we will remind ourselves of some of the aspects of the new Matura format and task types, and see how the 3 Ms – Motivation, Memorisation and Meaningful context and practice can work together to prepare for a successful performance on the big day. The session will contain lots of easy to prepare practical ideas and tips, and will be illustrated with material taken from Pearson’s new Matura Focus course.
EDUNEWS.PL: MEN: PRZYGOTUJEMY DARMOWE PODRĘCZNIKI
Darmowy i przekazywany kolejnym rocznikom – taki już we wrześniu będzie podręcznik dla uczniów pierwszych klas szkół podstawowych. W kolejnych latach z takich podręczników uczyć się będą także uczniowie drugich i trzecich klas szkół podstawowych – zapowiedziała w trakcie wczorajszej konferencji prasowej z udziałem Premiera Donalda Tuska Minister Edukacji Narodowej Joanna Kluzik-Rostkowska
PEARSON: Konferencja dla nauczycieli szkół podstawowych w Płocku, 08.02.14.
Już w 2015 roku nasi uczniowie po raz pierwszy przystąpią do części sprawdzającej znajomość języka obcego na sprawdzianie szóstoklasisty. W związku z tym chcielibyśmy przedstawić Państwu najnowszą publikację z serii bestsellerowych repetytoriów Longmana wraz z cennymi wskazówkami jak najefektywniej przygotowywać uczniów do sprawdzianu.
Macmillan: Konferencja metodyczna dla nauczycieli szkół podstawowych i ponad...,11.02.14, Opole.
Teaching children is a bit like a double-edged sword. On the one hand it carries with it a number of responsibilities such as
managing a large group of attention-seeking children; on the other hand, it offers plenty of rewarding experiences. Every single
lesson is a mixture of those two and the trick of the trade is to know how to teach to reach the minds and personalities of the
children, how to create effective group dynamics with a large class of mixed ability and finally how to make learning as enjoyable
and successful as possible, both for the individual and the class as a whole.
ETS: Warsztaty Educational Testing Service, 22.02.14, Poznań.
Educational Testing Service (ETS) to największa, niezależna organizacja testująca i lider w dziedzinie badań edukacyjnych na świecie. ETS w Polsce to ponad 250 ośrodków egzaminacyjnych, setki projektów unijnych z wykorzystaniem certyfikatów m.in. TOEIC i TOEFL oraz współpraca z dziesiątkami firm i korporacji, testujących umiejętności swoich pracowników.
PEARSON: Konferencja dla nauczycieli szkół podstawowych, 08.02.14, Wrocław.
Już w 2015 roku nasi uczniowie po raz pierwszy przystąpią do części sprawdzającej znajomość języka obcego na sprawdzianie szóstoklasisty. W związku z tym chcielibyśmy przedstawić Państwu najnowszą publikację z serii bestsellerowych repetytoriów Longmana wraz z cennymi wskazówkami jak najefektywniej przygotowywać uczniów do sprawdzianu.
Macmillan: Konferencja metodyczna dla nauczycieli szkół podstawowych i ponad...,08.02.14, Białystok.
Karolina Kotorowicz-Jasińska is a graduate from Maria Curie-Skłodowska
University in Lublin. Her teaching practice began for good when she was still
a student and discovered that teaching English is great fun. Since then she has
had an opportunity to work with different age groups at all proficiency levels. For
many years Karolina was doing her best to unravel the mysteries of ELT
methodology to students of the English departments in Lublin and Warsaw. She
was a PhD student at Zakład Metodyki Nauczania Języka Angielskiego of MCSU
and she is now busy working on her doctoral dissertation on academic listening
and note-taking skills. Some time ago her career took an unexpected turn and so
she became the English teacher of a bunch of lovable and smart kids at Canadian
School of Warsaw.
|