|
Macmillan: Konferencja metodyczna dla nauczycieli szkół podstawowych i ponad...,15.02.14, Warszawa.
Stories provide a motivating and memorable way to develop language, thinking and social skills in the primary classroom. Stories also link learning English to culture and content from other areas of the curriculum, as well as to children’s real life interests and concerns. This practical session explores the magic of story time in engaging children’s hearts and minds in active, experiential learning and presents a wide range of enjoyable and effective teaching ideas which promote class participation and active language use.
EDUNEWS.PL: "WESELE" NA FEJSIE
Ciągle zastanawiam się, jak sprawić, żeby moi uczniowie czytali lektury. Nie czytają, trzeba spojrzeć prawdzie w oczy. Znają treść ze streszczeń, opracowań, tak licznych w Internecie. A ja się uparłam, żeby zaglądali do książek. Czasami mi się to udaje, tak jak ostatnio przy omawianiu „Wesela” Wyspiańskiego
Koncert autorskiej muzyki art-rockowej z inspiracjami klasyką, bluesem, jazzem...15.02.14, Warszawa.
ViNATi Marius Zolkevka - Najlepszy Wykonawca Myspace w 2013 w kategorii "Rock" i w kategorii "Wszyscy", wielokrotny zdobywca list przebojów w różnych radiach, współpracujący z Pałacem w Wilanowie, gitarzysta, kompozytor,lider zespołu SUNDARAM
Macmillan: Konferencja metodyczna dla nauczycieli szkół podstawowych i ponad..,15.02.14, Gorzów Wlkp
In the session we are going to look at different methods of guiding students’ performance so that, preferably, each and every
individual in our classroom is engaged in the task. We are going to analyse various micro- and macro-techniques to ensure
successful whole-group learning. Finally, we shall see how to actually achieve all that with all the resources available to the
teacher, such as puppets, lovable characters, engaging songs, a well-organised Teacher’s Book and many more! Come along to
find out all the details.
EDUNEWS.PL: O DYDAKTYCE EWOLUCYJNEJ
Myśląc o zmieniającym się świecie i próbując znaleźć w nim (nowe?) miejsce (i nową rolę?) szkoły, powinniśmy próbować patrzeć na problemy oświaty z różnych punktów widzenia. Mamy przecież do czynienia z wieloma wymiarami, wieloma warstwami znaczeń, złożonymi relacjami, jawnymi lub ukrytymi problemami. Czy warto zmieniać perspektywę patrzenia na szkołę i uczenie się?
Trener Języków: Obsługa Klienta Biznesowego, szkolenie dla lektorów języków obcych, 22.02.14, Łódź.
Zapraszam lektorów, niezależnie od języka jakiego uczą, na warsztaty z zakresu skutecznej analizy potrzeb, układania programu szkolenia oraz motywacji uczestników szkolenia. Podczas naszego spotkania będę skupiała się na praktycznych umiejętnościach więc pewne jest jedno na tych warsztatach będziecie Państwo pracowali równie ciężko co ja. Szkolenie obejmuje 6 godzin zegarowych plus 2 przerwy 15 minutowe i jedna 30 minutowa.
Promentis: PRZYGOTOWANIE DO EGZAMINU RESORTOWEGO MON wg STANAG 6001, poz.I i II, 16.02.14, Koszalin
Jeżeli rozważają Państwo prowadzenie zajęć w jednostkach wojskowych, chcą Państwo poznać oraz nabrać doświadczenia w pracy lektorskiej w środowisku służb mundurowych, zwiększyć swoją pewność siebie na tego typu zajęciach a przede wszystkim dobrze przygotować pracowników wojskowych do egzaminu - to zapraszamy do zapoznania się z ofertą kursu.
Macmillan: Konferencja metodyczna dla nauczycieli szkół gimnazjalnych, 15.02.14, Łódź.
Gdy powstawał obecny model edukacyjny niewiele wiedziano o przebiegu procesów uczenia się. Od kilkunastu lat możemy wreszcie zaglądać do uczących się mózgów dzięki metodom neuroobrazowania. I choć zrobiliśmy dopiero pierwszy, mały krok w kierunku zrozumienia natury procesów uczenia się i zapamiętywania, to już dziś wiemy, co wspiera, a co hamuje naturalne procesy uczenia się. Współcześni badacze mózgu dowodzą, że istnieje ścisły związek między tym, w jaki sposób zorganizowana została szkolna nauka, a problemami z motywacją i niską
efektywnością nauczania. Mówiąc wprost: nasze mózgi zostały stworzone do tego, żeby się uczyć, ale
w naturalny sposób robią to inaczej, niż oczekują tego dzisiejsze szkoły…
|