|
EDUNEWS.PL: NIE RÓB FILMÓW DO SZUFLADY...
Kamerą nie tylko rejestrujemy codzienność, za jej pomocą możemy opowiadać historie, zwrócić uwagę innych na ważne dla nas sprawy. Wiele filmów powstaje pod wpływem chwili, zgrywamy je na nasze urządzenia, a potem o nich zapominamy. Odkrywamy je po pewnym czasie czyszcząc dyski...
Promocja walentynkowa w Edukatorze od 14 do 16.02.14.
romocja walentynkowa w Edukatorze
Dlaczego nie skorzystać?
Od 14 do 16 lutego w Edukatorze
15% promocja walentynkowa na tytuły z działu:
Literatura, Littérature Dla Pań, Romans féminins
MNODN: Podstawy pedagogiki cyrku – żonglowanie, balansowanie, pokazy cyrkowe, 21.02.14, Kraków.
Podstawy pedagogiki cyrku to warsztat, w którym można poznać diabolo, poi, flawerstick; nauczyć się żonglować piłeczkami i chustkami, balansować talerzykiem i wykonać proste rekwizyty. Umiejętności cyrkowe poprawiają koncentrację i koordynację ruchową oraz zdecydowanie zwiększają atrakcyjność społeczną
Postery edukacyjne - Mapy Państw - Nowość ELI PUBLISHING & ET TOI: British Isles Map - Poster
Plakat edukacyjny formatu 67,6x98cm przedstawiający mapę Zjednoczonego Królestwa Wielkiej Brytanii i Irlandii Północnej oraz Irlandii wraz z ich urzędowymi nazwami i flagami państwowymi.
Goethe-Institut: Czas (wolny) – nowy cykl wywiadów.
Nie da się żyć bez żadnej presji. Ale z drugiej strony, kto nie próbuje z presją powalczyć...? Nasi bohaterowie chowają się przed nią do wanny albo ruszają na wycieczkę objazdową po europejskich zoo. W czasach, kiedy etos (czyli zbiór obowiązkowych zadań wynikających z określonych w pewnej grupie wartości) jest już mglistą kategorią, powinność i to, że „po prostu musimy“ bywa bardzo problematyczne. I pewnie dlatego w polskich i niemieckich opowieściach o „chcieć, a musieć“ zaskakująco dużo emocji.
„Jestem robotem, bez wyłącznika, bez woli – to już nie boli / Jestem robotem, choć wielką mam ochotę od elektryki się odłączyć“ – wyśpiewuje elektroniczny głos w piosence polskiego zespołu Beneficjenci Splendoru. W rytm tych słów w czarno-białym kadrze wideoklipu porusza się postać z kartonowym pudłem zamiast głowy, próbująca uciec z biurowej dzielnicy Warszawy. To dosyć ekstremalna artystyczna wizja tego, jak wygląda przymus (pracownika korporacji). Co zaskakujące, taką wizję przymusu ma wielu z naszych rozmówców. Swój czas wolny, życie rodzinne, a nawet emocjonalne oceniają poprzez paradygmat produktywności, świetnie przy tym wiedząc, że to prawdopodobnie droga na manowce. „Powinnam wytwarzać PKB“, „muszę być na czasie z filmami i książkami“, „niepokoi mnie, kiedy nic nie robię, na szczęście zawsze myślę“ – mówią i Niemcy, i Polacy. Opowiadają, że przeceniają swoje możliwości, a później naprawdę muszą zrobić kilka rzeczy naraz. A przecież to niemożliwe.
EDUNEWS.PL: O KSZTAŁCENIU POD RYNEK PRACY
Nie wiadomo skąd wzięło się przekonanie, że dziś szkoła polska koncentruje się wyłącznie (lub bardzo mocno) na przygotowaniu młodzieży do rynku pracy – takie głosy ciągle pojawiają się w debacie publicznej. Moim zdaniem to jeden z powszechniejszych mitów funkcjonujących w świadomości osób wypowiadających się o systemie edukacji. Tego akurat szkoła nie robi prawie wcale, a uczelnie wyższe rzadko. Może o tym świadczyć liczba zarejestrowanych bezrobotnych osób w wieku do 25 lat
Promentis: PRZYGOTOWANIE DO EGZAMINU RESORTOWEGO MON wg STANAG 6001, poz.I i II, 01.03.14, Łódź.
Jeżeli rozważają Państwo prowadzenie zajęć w jednostkach wojskowych, chcą Państwo poznać oraz nabrać doświadczenia w pracy lektorskiej w środowisku służb mundurowych, zwiększyć swoją pewność siebie na tego typu zajęciach a przede wszystkim dobrze przygotować pracowników wojskowych do egzaminu - to zapraszamy do zapoznania się z ofertą kursu.
PEARSON:Konferencja dla nauczycieli gimnazjów i szkół ponadgimnazjalnych w Opolu, 18.02.14.
Which Matura tasks do your students struggle with the most? How can we help them to improve in the areas they find most challenging, and at the same time encourage them feel positive about the process of preparing for Matura? Working with the most recent details of nationwide performance in the exam, this highly practical session will attempt to deal with these important questions. During the workshop, we will remind ourselves of some of the aspects of the new Matura format and task types, and see how the 3 Ms – Motivation, Memorisation and Meaningful context and practice can work together to prepare for a successful performance on the big day. The session will contain lots of easy to prepare practical ideas and tips, and will be illustrated with material taken from Pearson’s new Matura Focus course.
|