|
PEARSON: Konferencja dla nauczycieli gimnazjów i szkół ponadgimnazjalnych w Krakowie, 05.02.14.
Which Matura tasks do your students struggle with the most? How can we help them to improve in the areas they find most challenging, and at the same time encourage them feel positive about the process of preparing for Matura? Working with the most recent details of nationwide performance in the exam, this highly practical session will attempt to deal with these important questions. During the workshop, we will remind ourselves of some of the aspects of the new Matura format and task types, and how to make sure the students are successful on the big day.
PEARSON:Konferencja dla nauczycieli szkół podstawowych w Tarnowie, 05.02.14.
Już w 2015 roku nasi uczniowie po raz pierwszy przystąpią do części sprawdzającej znajomość języka obcego na sprawdzianie szóstoklasisty. W związku z tym chcielibyśmy przedstawić Państwu najnowszą publikację z serii bestsellerowych repetytoriów Longmana wraz z cennymi wskazówkami jak najefektywniej przygotowywać uczniów do sprawdzianu.
PEARSON: Konferencja dla nauczycieli szkół podstawowych w Toruniu, 05.02.14.
Już w 2015 roku nasi uczniowie po raz pierwszy przystąpią do części sprawdzającej znajomość języka obcego na sprawdzianie szóstoklasisty. W związku z tym chcielibyśmy przedstawić Państwu najnowszą publikację z serii bestsellerowych repetytoriów Longmana wraz z cennymi wskazówkami jak najefektywniej przygotowywać uczniów do sprawdzianu.
Macmillan: Konferencja metodyczna dla nauczycieli szkół gimnazjalnych, 08.02.14, Poznań.
Gdy powstawał obecny model edukacyjny niewiele wiedziano o przebiegu procesów uczenia się. Od kilkunastu lat możemy wreszcie zaglądać do uczących się mózgów dzięki metodom neuroobrazowania. I choć zrobiliśmy dopiero pierwszy, mały krok w kierunku zrozumienia natury procesów uczenia się i zapamiętywania, to już dziś wiemy, co wspiera, a co hamuje naturalne procesy uczenia się. Współcześni badacze mózgu dowodzą, że istnieje ścisły związek między tym, w jaki sposób zorganizowana została szkolna nauka, a problemami z motywacją i niską
efektywnością nauczania. Mówiąc wprost: nasze mózgi zostały stworzone do tego, żeby się uczyć, ale
w naturalny sposób robią to inaczej, niż oczekują tego dzisiejsze szkoły…
EDUNEWS.PL: MASOWE OTWARTE KURSY ON-LINE I DALSZE PERSPEKTYWY
W sierpniu 2012 r., w cztery miesiące od uruchomienia swej działalności, Coursera – jeden z dostawców masowych otwartych kursów on-line (ang. Massive Open Online Course, MOOC) szybko umacniający swą pozycję w sieci, zarejestrowała milion użytkowników z prawie 200 krajów. W grudniu 2013 r tych użytkowników było już 5,8 mln
Promentis: PRZYGOTOWANIE DO EGZAMINU RESORTOWEGO MON wg STANAG 6001, poz.I i II, 09.02.14,Toruń.
Jeżeli rozważają Państwo prowadzenie zajęć w jednostkach wojskowych, chcą Państwo poznać oraz nabrać doświadczenia w pracy lektorskiej w środowisku służb mundurowych, zwiększyć swoją pewność siebie na tego typu zajęciach a przede wszystkim dobrze przygotować pracowników wojskowych do egzaminu - to zapraszamy do zapoznania się z ofertą kursu.
Macmillan: Konferencja metodyczna dla nauczycieli szkół gimnazjalnych, 07.02.14, Wrocław.
Gdy powstawał obecny model edukacyjny niewiele wiedziano o przebiegu procesów uczenia się. Od kilkunastu lat możemy wreszcie zaglądać do uczących się mózgów dzięki metodom neuroobrazowania. I choć zrobiliśmy dopiero pierwszy, mały krok w kierunku zrozumienia natury procesów uczenia się i zapamiętywania, to już dziś wiemy, co wspiera, a co hamuje naturalne procesy uczenia się. Współcześni badacze mózgu dowodzą, że istnieje ścisły związek między tym, w jaki sposób zorganizowana została szkolna nauka, a problemami z motywacją i niską
efektywnością nauczania. Mówiąc wprost: nasze mózgi zostały stworzone do tego, żeby się uczyć, ale
w naturalny sposób robią to inaczej, niż oczekują tego dzisiejsze szkoły…
Macmillan: Konferencja metodyczna dla nauczycieli szkół podstawowych i ponad...,07.02.14, Olsztyn.
Karolina Kotorowicz-Jasińska is a graduate from Maria Curie-Skłodowska University
in Lublin. Her teaching practice began for good when she was still a student and discovered that teaching English is great fun. Since then she has had an opportunity to work with different age groups at all proficiency levels. For many years Karolina
was doing her best to unravel the mysteries of ELT methodology to students of the English departments in Lublin and Warsaw. She was a PhD student at Zakład Metodyki Nauczania Języka Angielskiego of MCSU and she is now busy working on
her doctoral dissertation on academic listening and note-taking skills. Some time
ago her career took an unexpected turn and so she became the English teacher of
a bunch of lovable and smart kids at Canadian School of Warsaw.
In her private life, Karolina is mainly a full-time mum, who is desperately trying to improve her still pre-intermediate yet ever increasing parenting skills.
|