|
EDUNEWS.PL: SIEDEM IDEI DLA EDUKACJI
Na edukację na całym świecie oddziałują zapewne te same siły, te same idee, choć nie w każdym miejscu z taką samą mocą. W serwisie TeachThought.com znaleźć można ciekawe opracowanie omawiające najważniejsze zmiany, jakie dokonują się we współczesnym uczeniu się. Jego autorem jest amerykański edukator Terry Heick. Wybrał on do tego zestawienia idee, które w największym stopniu wpływają na transformację procesu uczenia się
Promentis: PRZYGOTOWANIE DO EGZAMINU RESORTOWEGO MON wg STANAG 6001, poz.I i II, 08.02.14,Bydgoszcz
Jeżeli rozważają Państwo prowadzenie zajęć w jednostkach wojskowych, chcą Państwo poznać oraz nabrać doświadczenia w pracy lektorskiej w środowisku służb mundurowych, zwiększyć swoją pewność siebie na tego typu zajęciach a przede wszystkim dobrze przygotować pracowników wojskowych do egzaminu - to zapraszamy do zapoznania się z ofertą kursu.
PEARSON: Konferencja dla nauczycieli szkół podstawowych w Warszawie, 01.02.14.
Już w 2015 roku nasi uczniowie po raz pierwszy przystąpią do części sprawdzającej znajomość języka obcego na sprawdzianie szóstoklasisty. W związku z tym chcielibyśmy przedstawić Państwu najnowszą publikację z serii bestsellerowych repetytoriów Longmana wraz z cennymi wskazówkami jak najefektywniej przygotowywać uczniów do sprawdzianu.
Macmillan: Konferencja metodyczna dla nauczycieli szkół podstawowych i ponad...,01.02.14, Legnica.
Teaching children is a bit like a double-edged sword. On the one hand it carries with it a number of responsibilities such as
managing a large group of attention-seeking children; on the other hand, it offers plenty of rewarding experiences. Every single
lesson is a mixture of those two and the trick of the trade is to know how to teach to reach the minds and personalities of the
children, how to create effective group dynamics with a large class of mixed ability and finally how to make learning as enjoyable
and successful as possible, both for the individual and the class as a whole.
EDUNEWS.PL: JAKA BĘDZIE SZKOŁA PRZYSZŁOŚCI?
Aż 233 filmów, przedstawiających wizję edukacji przyszłości, nadesłały zespoły szkolne złożone z uczniów i nauczycieli z całej Polski w konkursie „Kamera! Akcja! Nowoczesna Edukacja”. Zadaniem, które postawiliśmy przez zespołami szkolnymi było przygotowanie filmowej wizji szkoły za 10, 20 albo 30 lat. Uczniowie i nauczyciele mieli wspólnie zastanowić się, co zrobić, aby nauka stała się czymś tożsamym z radością odkrywania i budzeniem ciekawości
PEARSON:Konferencja dla nauczycieli szkół podstawowych w Szczecinie, 01.02.14.
Już w 2015 roku nasi uczniowie po raz pierwszy przystąpią do części sprawdzającej znajomość języka obcego na sprawdzianie szóstoklasisty. W związku z tym chcielibyśmy przedstawić Państwu najnowszą publikację z serii bestsellerowych repetytoriów Longmana wraz z cennymi wskazówkami jak najefektywniej przygotowywać uczniów do sprawdzianu.
Macmillan: Konferencja metodyczna dla nauczycieli szkół podstawowych i ponad...,01.02.14, Nowy Sącz.
Grzegorz Śpiewak holds a double MA in English & Linguistics (University of Essex, UK
and University of Warsaw) and a PhD in Linguistics (University of Warsaw 2000). He has been
a lecturer at the institute of English Studies, University of Warsaw since 1992, Head ELT
Consultant for Macmillan Polska, teacher trainer, methodology adviser, ELT materials' writer,
former president of IATEFL-Poland, founder and president of DOS-Teacher Training Solutions.
Macmillan: Konferencja metodyczna dla nauczycieli szkół podstawowych i ponad...,31.01.14, Jelenia G.
Teaching children is a bit like a double-edged sword. On the one hand it carries with it a number of responsibilities such as
managing a large group of attention-seeking children; on the other hand, it offers plenty of rewarding experiences. Every single
lesson is a mixture of those two and the trick of the trade is to know how to teach to reach the minds and personalities of the
children, how to create effective group dynamics with a large class of mixed ability and finally how to make learning as enjoyable
and successful as possible, both for the individual and the class as a whole
|