|
Promentis: Wakacyjne spotkania z Emisją Głosu 24.08.2013 w Warszawie
Serdecznie zapraszamy do uczestnictwa w wakacyjnym szkoleniu z emisji głosu dla lektorów i nauczycieli języków obcych - zapisz się i mów tak, jak chcesz być słyszany - długo i zdrowo. Pod okiem aktorki i profesjonalnego trenera, poznasz zasady dykcji, impostacji, emisji oraz higieny głosu.
Goethe Institut: Uczenie się przez nauczanie, seminarium 13-14.09.13, Olsztyn.
Uczenie się przez nauczanie jest zorientowaną na ucznia i na działanie metodą nauczania, podczas której uczniowie uczą się nauczając innych.
Uczniowie przejmują na krótko rolę nauczyciela. Sami muszą wypracować reguły i przygotować ćwiczenia dla swoich uczniów/kolegów.
EDUNEWS.PL: CZARNA DZIURA EDUKACJI
Po symbolicznym końcu epoki kredy, który trzy lata temu swoją książką ogłosiła Aleksandra Pezda, nastąpiła era cyfrowej szkoły, a na jej użytek próbuje się zdefiniować nie tylko profil kompetencyjny „cyfrowego nauczyciela” i nowy model dydaktyczny, ale także pojęcie samego podręcznika. Brakuje jednak s y s t e m o w e g o podejścia w tworzeniu nowego modelu edukacji. Wielu zadaje sobie dziś pytanie, jak powinna wyglądać edukacja w świecie „płynnej nowoczesności”?
Językowe Dni Pearsona - język angielski, woj. warmińsko-mazurskie 2.09.13.
Dla nauczycieli decydujących się na pracę z kursem Matura Choices, przygotowaliśmy bezpłatny egzemplarz książki ucznia do poziomu Elementary.
PASE: KAPELUSZE LEKTORA, warsztaty metodyczno-psychologiczne, 21.08.2013, Warszawa
Celem warsztatu jest pokazanie nie tylko jak efektownie, ale przede wszystkim efektywnie wykorzystywać elementy muzyczne na lekcji. Zaprezentujemy jak wykorzystać ogromne zasoby Internetu, nie tylko do szukania piosenek, czy teledysków, ale również gotowych ćwiczeń i zadań dla uczniów.
Oxford University Press: Professional Development Day, 29.08.13, Warszawa.
B-learning – let’s go for it!
We educators live in unusual times. Our own children and those we teach are digital natives, but many of us feel like digital immigrants. This difference in experience gives us both an opportunity and a fantastic challenge: can we see how today’s children learn about the world and then use this knowledge to enhance our teaching? We have the tools, we just need to find the best blend for our class, using print and digital to create a dynamic and pedagogically sound learning experience that makes sense to us and to our students. This lecture will show how a coherent blend can help to support and fulfil our most fundamental aim – effective teaching.
Nowela.pl: VITAMINE 2 - dydaktyczny plan pracy.
Podręcznik cechuje zabawowy charakter oraz łatwość w realizowaniu materiału. Dodatkowo, metoda wzbogacona została o liczne pomoce metodyczne, takie jak naklejki, karty ze słownictwem i rysunkami, płyty CD, portfolio, materiały do TBI.
EDUNEWS.PL: ROZUM MUSI BYĆ WSPIERANY PRZEZ TECHNOLOGIĘ
Ludzki rozum to najlepsza i najmocniejsza technologia na tym świecie. Jeszcze, bo może okazać się, że już niedługo tak będzie, jeśli nie będziemy potrafili wspierać świadomie naszego rozumu dostępnymi technologiami. Jest to szczególnie istotne w nauczaniu. Szkoła musi włączać technologię do nauki, ponieważ posługują się nimi uczniowie
Ludzki rozum to najlepsza i najmocniejsza technologia na tym świecie. Jeszcze, bo może okazać się, że już niedługo tak będzie, jeśli nie będziemy potrafili wspierać świadomie naszego rozumu dostępnymi technologiami. Jest to szczególnie istotne w nauczaniu. Szkoła musi włączać technologię do nauki, ponieważ posługują się nimi uczniowie...
|