|
Austriackie Forum Kultury: Magia w tradycji żydowskiej. Amulety...26.08.13, Warszawa.
Wykład przedstawiający skrócony obraz tego, co można nazwać „żydowską ezoteryką”, a także prezentacja różnych postaw wielkich rabinów i mędrców żydowskich względem amuletów, talizmanów czy kontaktu z zaświatami oraz omówienie różnych rodzajów amuletów i talizmanów.
Oxford University Press: Professional Development Day, 30.08.13, Białystok.
B-learning – let’s go for it!
We educators live in unusual times. Our own children and those we teach are digital natives, but many of us feel like digital immigrants. This difference in experience gives us both an opportunity and a fantastic challenge: can we see how today’s children learn about the world and then use this knowledge to enhance our teaching? We have the tools, we just need to find the best blend for our class, using print and digital to create a dynamic and pedagogically sound learning experience that makes sense to us and to our students. This lecture will show how a coherent blend can help to support and fulfil our most fundamental aim – effective teaching.
Wydawnictwo Nowela.pl: POLECAMY PODRĘCZNIKI NA ROK SZKOLNY 2013/2014 Język francuski –podstawa.
Poniżej przedstawiamy podręczniki do nauki języka francuskiego w szkołach podstawowych w klasach 1-3 oraz 4-6, które polecamy na rok szkolny 2013/2014.
EDUNEWS.PL: E-PODRĘCZNIK DOSTĘPNY DLA WSZYSTKICH
Klasyczny papierowy podręcznik, stosowany od wieków praktycznie w niezmienionej formie, bardzo mocno zakorzenił się w naszej świadomości. Zaznaczmy jednak, że to, co dla nas dziś jest normalne, przez stulecia wywoływało podobne kontrowersje jak obecnie wdrażanie do szkół e-podręczników. Wynalezienie druku sprawiło, iż papierowe podręczniki przestały być źródłami elitarnymi i opuściły budynki bibliotek, stając się dostępne dla znacznie większej liczby ludzi. Dziś mamy okazję obserwować podobne zjawisko. E-podręczniki nie stanowią rewolucji, a tylko kolejny krok na drodze ewolucji w dostępie do wiedzy...
Pearson: Konferencja metodyczna dla nauczycieli języka angielskiego, 31.08.13, Warszawa.
W czasie sesji pokażemy, jak prawidłowo prowadzona i wspierana przez gotowe narzędzia diagnoza może dostarczyć szerokiej wiedzy o uczniu, jego mocnych i słabszych stronach, opanowaniu umiejętności wyrażonych w Nowej Podstawie Programowej oraz przygotowaniu do egzaminu.
PASE: END OF SUMMER!3 OSTATNIE WARSZTATY Z CYKLU KAPELUSZE NA LATO, 28.08.13, Warszawa.
PODRĘCZNIK TO NIE WSZYSTKO
czyli o urozmaicaniu zajęć z dziećmi i młodzieżą zapisz się
MNODN:Jak (prze)żyć i nie zwariować? O efektywnym radzeniu sobie ze stresem, 29.08.13, Kraków.
Doskonalenie oraz nabywanie nowych umiejętności radzenia sobie z napięciami i kryzysami w życiu osobistym i zawodowym.
Szkolenie przeznaczone jest dla tych, którzy w pracy z innymi ludźmi chcą zaczynać „od siebie”
Oxford University Press: Professional Development Day, 29.08.13, Bielsko-Biała.
B-learning – let’s go for it!
We educators live in unusual times. Our own children and those we teach are digital natives, but many of us feel like digital immigrants. This difference in experience gives us both an opportunity and a fantastic challenge: can we see how today’s children learn about the world and then use this knowledge to enhance our teaching? We have the tools, we just need to find the best blend for our class, using print and digital to create a dynamic and pedagogically sound learning experience that makes sense to us and to our students. This lecture will show how a coherent blend can help to support and fulfil our most fundamental aim – effective teaching.
|