|
NOWELA.PL: JOURNÉE CLE FORMATION, szkolenie dla nauczycieli j.francuskiego, 14.05.14, Wrocław.
Dla każdego z uczestników warsztatów metodycznych przewidziano:
bezpłatne egzemplarze podręczników: Echo, Pixel, Quartier...
- pakiet materiałów promocyjnych i gadżetów
- zeszyty z nowymi zadaniami przygotowującymi
do matury pisemnej od 2015 r.,
- karty Klubu Romanisty z bonusowymi punktami
wymiennymi na zakupy w księgarni Nowela,
- torby lniane, kalendarze CLE International/Nowela,
zakładki z wymową francuską, kalendare obrotowe,
długopisy, katalogi, teczki i in.
- certyfikaty uczestnictwa!
Goethe-Institut: Felix Kubin mit Mitch & Mitch.Trasa koncertowa, 10.05.14, Kraków.
Trasa koncertowa promująca nową płytę zespołu Mitch&Mitch z legendą niemieckiej elektroniki Felixem Kubinem.
Jesienią 2013 roku formaldehydowy elektronauta Felix Kubin oraz niesamowity big band Mitch & Mitch spotykali się w swoich studiach w Warszawie i Hamburgu, by przeprowadzać elektroakustyczny eksperyment: produkcję płyty będącej avant-popową fonoteką. Do współpracy zaprosili legendarnego niemieckiego producenta, Tobiasa Levina, który miał w ich skomplikowanym układzie pełnić funkcję przewodu elektrycznego.
Nowela.pl: Faites rapidement progresser vos élèves...13.05.14, Białystok.
Dla każdego z uczestników warsztatów metodycznych przewidziano:
pakiet materiałów promocyjnych i gadżetów:
- zeszyty z nowymi zadaniami przygotowującymi do matury pisemnej od 2015 r.,
- karty Klubu Romanisty z bonusowymi punktami
wymiennymi na zakupy w księgarni Nowela,
- torby, kalendarze, zakładki, notesy, długopisy, ołówki, katalogi, teczki i in.
certyfikaty uczestnictwa
nowość - podręcznik wydawnictwa Didier, "Saison"!
Wydawnictwo Italicus: Nowości glottodydaktyczne 2014 - LE MONNIER.
Aby sprostać oczekiwaniom nauczycieli i uczniów, wydawnictwa nieustannie udoskonalają swoją ofertę. Świetnym tego przykładem jest dynamicznie rozwijające się wydawnictwo znane pod nazwą Le Monnier, należące do Mondadori Education, które przedstawia nowe edycje dwóch uznanych metod: Qui Italia.it, skierowanej do młodzieży i dorosłych oraz Un, due, tre przeznaczonej dla dzieci, która w całości będzie składała się z 10 tytułów. Zachęcamy do przejrzenia prezentacji tej serii.
EDUNEWS.PL: JAK CZYTAĆ, ŻEBY PRZECZYTAĆ?
Nauczanie języka polskiego nie jest łatwym zadaniem w świecie, w którym zmienia się rozumienie kodu językowego z linearności na hipertekstualność. Jak uczyć języka ojczystego w świecie, w którym nieustannie i z każdej strony uczeń odbiera różnego typu i różnej jakości komunikaty?
Goethe-Institut: Felix Kubin mit Mitch & Mitch.Trasa koncertowa, 09.05.14, Gdańsk.
Trasa koncertowa promująca nową płytę zespołu Mitch&Mitch z legendą niemieckiej elektroniki Felixem Kubinem.
Jesienią 2013 roku formaldehydowy elektronauta Felix Kubin oraz niesamowity big band Mitch & Mitch spotykali się w swoich studiach w Warszawie i Hamburgu, by przeprowadzać elektroakustyczny eksperyment: produkcję płyty będącej avant-popową fonoteką. Do współpracy zaprosili legendarnego niemieckiego producenta, Tobiasa Levina, który miał w ich skomplikowanym układzie pełnić funkcję przewodu elektrycznego.
MNODN: Skuteczne zarządzanie (trudnym) zespołem klasowym, 10.05.14, Kraków.
Trudna klasa nawet dla najbardziej doświadczonego nauczyciela stanowi niekiedy duże wyzwanie. Pojedynczy uczniowie lub cała grupa może skutecznie utrudnić lub uniemożliwić realizację materiału, wyprowadzić z równowagi, czasem stanowić zagrożenie dla siebie nawzajem. Nawet jeśli zachowania uczniów nie są groźne, a pracę utrudnia chaos i hałas, warto znać techniki poprawiające komfort pracy w niezdyscyplinowanej klasie.
Prestige Lingua: Warsztaty językowe dla nauczycieli, 17.05.14, Gdańsk.
Warsztaty dają nauczycielowi narzędzia niezbędne do wprowadzenia elementów teatru na zajęciach z języka obcego. Celem jest wspieranie interakcji i komunikacji ustnej poprzez zwiększanie dynamiki zajęć za pomocą łatwych do przeprowadzenia zabaw. Proponowane zajęcia odpowiadają celom komunikacyjnym wymienionym dla każdego poziomu ESOKJ. Warsztaty mają formę zajęć praktycznych uzupełnionych refleksją metodyczną.
|