SCENA WSPÓŁCZESNA przy Starej Prochoffni: DZIEŁA WSZYSTKIE SZEKSPIRA
Prezentacja wszystkich dzieł największego dramaturga wszechczasów w wykonaniu trójki aktorów występujących pod swoimi nazwiskami...
Goethe-Institut w Warszawie: Książki do słuchania – lepiej słuchać niż czytać?
Zainteresowanie książką do słuchania jest coraz większe – zarówno lubiana jest niemiecka klasyka jak też literatura współczesna. Na naszej stronie internetowej znajdą Państwo listę nowych książek do słuchania ze zbiorów naszej biblioteki.
EDUNEWS: SPOŁECZEŃSTWO WIEDZY - WYZWANIA DLA POLSKI
W Polsce lubimy wiele mówić o osobach wykluczonych, najczęściej w kontekście społecznym. Ale rzadko kiedy uświadamiamy sobie, że dotyczy to w gruncie rzeczy niewielkiej części społeczeństwa. A dlaczego nie słychać rozmów o 20 milionach Polaków wykluczonych cyfrowo? Bo właśnie tyle osób nie korzysta jeszcze w Polsce - z różnych przyczyn - z Internetu
WSiP: Nowy KĄCIK DYDAKTYCZNY - prowadzi Łukasz Kuciński
Jak podnieść efektywność nauczania? Czy skomplikowane metody pracy są najlepsze? Skąd się biorą sukcesy niektórych nauczycieli i ich uczniów? Czego potrzeba uczniom, aby lepiej się uczyli?...
Constellation zaprasza na warsztaty z coachingu dla metodyków Luty/Marzec 2009r.
Praca metodyka w szkole językowej to nieustanny kontakt z ludźmi, głównie z lektorami, czasem również z klientami szkoły. Dobry metodyk to osoba, która, poza wiedzą z zakresu metodyki nauczania języka obcego, posiada i wykorzystuje tzw. umiejętności miękkie...
NaukaBezGranic: warsztaty kulturowo-językowe IRELAND TODAY
Warsztaty Ireland Today będą poświęcone Irlandii. Richie Mullaney będzie opowiadał o kraju, zwyczajach, Guinnessie i pubach, Dublinie, pisarzach, polityce, U2, the Corrs, oraz przemianach gospodarczych...
Empik cafe: spotkanie z Justyną Bacz 11.02.2009
...gdzie będę podpisywać płytę "Brassens mon amour"...
EDUNEWS: INFORMATYZACJA SZKOŁY MOŻE BYĆ KROKIEM WSTECZ. DWIE SYNERGIE
Wreszcie jest: szkoły mają komputery i Internet, podstawowa technologiczna infrastruktura została zbudowana, teraz czas pracuje dla nas, czy tak? Nader często bywa odwrotnie. Dominujące w polskim systemie edukacji metody wykorzystania TI w procesie dydaktycznym mogą utrudniać osiąganie strategicznych celów kształcenia lub wręcz oddalać od ich realizacji.
|