|
Wydawnictwo Szkolne PWN: Warsztat metodyczny - język niemiecki, Płock, 06.03.13.
Wie ich aus meinem Unterricht das Beste machen kann? Lehren und Lernen durch Spiele – methodische Tipps und Tricks
Prowadzenie: Halina Wachowska
EDUNEWS.PL: ZADANIE DOMOWE (PISEMNE)
Z cyklu „45 minut”: w klasach trudnych zadanie domowe uczniowie zapisują bezpośrednio pod tematem lekcyjnym. Cała lekcja jeszcze widoczniej staje się przygotowaniem do odrabiania zadania domowego – do wzmacniania materiału. Uczniowie często preferują lekcje z bardzo widocznym celem. Ten sposób sprawdza się w zespołach uczniowskich o nikłej motywacji do samodoskonalenia. Czasami należy uczniów uszczęśliwić na siłę! Zaleca się łączenie takiego postępowania w przypadku lekcji o klasycznych ogniwach lekcyjnych
Wydawnictwo Szkolne PWN: Warsztat metodyczny - język niemiecki, Włocławek, 05.03.13.
Wie ich aus meinem Unterricht das Beste machen kann? Lehren und Lernen durch Spiele – methodische Tipps und Tricks
LANG LTC zaprasza: ESOL CONFIDENTIAL: PET, FCE i CAE - ocenianie WRITING i SPEAKING,7.03.13, W-wa.
Centrum Egzaminacyjne Cambridge ESOL Lang LTC w Warszawie zaprasza nauczycieli przygotowujących uczniów do: PET, FCE i CAE, na szkolenie dotyczące oceniania najbardziej problematycznych komponentów egzaminacyjnych: WRITING i SPEAKING.
Goethe Institut w Warszawie: Polifonia daje oddech
Kolejna odsłona projektu Focus Poland w toruńskim CSW Znaki Czasu to wielowątkowa prezentacja polskiej sztuki pytającej o to, gdzie przebiega granica między faktem i fikcją. O tym, jak działają takie akrobacje, opowiada Friederike Fast, kuratorka wystawy, na co dzień pracująca w centrum sztuki MARTa w Herford.
MNODN: Praktyczne ćwiczenia emisji głosu dla nauczycieli, 02.03.13, Kraków.
Celem szkolenia jest ukazanie, jak poprawnie używać aparatu głosowego, by mówić świadomie i wyzbyć się błędnych nawyków
Wydawnictwo Szkolne PWN: Konferencja metodyczna - język niemiecki, Olsztyn, 06.03.13
Aktywizacja uczniów na lekcjach języków obcych. Umysł i osobowość w procesie uczenia się języka – efektywne wykorzystanie potencjału ucznia
Wykład autorski Joanny Ostrowskiej
EDUNEWS.PL: ODPOWIEDZIALNOŚĆ NAUCZYCIELA: CREDO
Z cyklu „45 minut”: Stwierdziłem, że pora kolejny raz zadać sobie pytanie: Gdzie jest sens mojego życia zawodowego? Co ode mnie zależy? Za co odpowiadam? Za reformę? Za system oświatowy? Za szkołę? Nie! Odpowiadam tylko i wyłącznie za czterdzieści pięć minut mojej lekcji. Odpowiadam od początku do końca za to wszystko, co następuje w mojej klasie po zamknięciu drzwi i co ma bezpośredni związek z tymi czterdziestoma pięcioma minutami
|