Wydawnictwo Pearson: Bezpłatna konferencja metodyczna - j. niemiecki, 23.03.13, Rzeszów
Jakie umiejętności kluczowe powinni opanować nasi uczniowie, aby zmierzyć się z wyzwaniami przyszłości? Z jakich narzędzi edukacyjnych powinni korzystać, aby przyswajanie wiedzy było dla nich łatwiejsze i ciekawsze?
EDUNEWS.PL: ZROZUMIEĆ ISTOTĘ PROCESU UCZENIA SIĘ
Dyskusje na temat edukacji, sensu i kierunku wprowadzania zmian pokazują, że problem tkwi często w niezrozumieniu istoty procesu uczenia się. Wiele osób nie wyobraża sobie alternatywy dla obecnego modelu. Dla wielu jest oczywiste, że uczniowie muszą siedzieć w ławkach, na których leżą podręczniki i słuchać nauczyciela. Propozycje odkrzesłowienia uczniów i przeprowadzania lekcji poza szkolną klasą wywołują ich protesty
Wydawnictwo Szkolne PWN: Warsztat metodyczny - język angielski, Płock, 20.03.13.
The meaning of interaction in the lower primary classes. Preaching to the converted? Not necessarily...
Meet the Grade Four Challenge. A travel kit for teachers setting off for a journey with the class four pupils.
Didier i Nowela.pl: La compréhension orale et écrite avec des...27.03.13, Olsztyn.
Dla każdego, z uczestników przewidziano
bezpłatny egzemplarz podręcznika.
WARSZTATY SUPER SIMPLE SONGS and SPRING FUN w Warszawie 23.03.2013r.
W programie:
Śpiewanie, gry, wyliczanki, wymiana pomysłów na ciekawe zajęcia
O specyfice pracy z przedszkolakami i dziećmi w wieku wczesnoszkolnym
Księgarnia Italicus: Marzec słownikami się zaczyna...Lo Zingarelli Vocabolario della lingua Italiana
Przekonajmy się sami, że przejrzysty układ treści słownika pozwala szybko dotrzeć do bardzo wielu informacji, powiązań i skojarzeń tematycznych, których w tradycyjnym słowniku nie ma.
Nowela.pl: "Zénith" - prosta i dynamiczna droga na szczyt- j.francuski, 23.03.13, Koszalin.
"Zénith" - prosta i dynamiczna droga na szczyt.
Nowa seria podręczników do nauki języka francuskiego wydawnictwa CLE International
oraz publikacje wydawnictwa Nowela
Wydawnictwo Pearson: Bezpłatna konferencja metodyczna - j. niemiecki, 23.03.13, Poznań.
Jakie umiejętności kluczowe powinni opanować nasi uczniowie, aby zmierzyć się z wyzwaniami przyszłości? Z jakich narzędzi edukacyjnych powinni korzystać, aby przyswajanie wiedzy było dla nich łatwiejsze i ciekawsze?
|