Macmillan: Gateway to Matura 2015, konferencja dla nauczycieli j. angielskiego, 24.08.13, Wrocław.
W trakcie sesji będziemy mówić przede wszystkim o nowościach na maturze 2015 (z zakresu rozumienia ze słuchu, czytania ze zrozumieniem oraz budowania wypowiedzi pisemnej). Zajmiemy się zmianami w konstrukcji arkusza, nowymi typami zadań i kryteriami oceny.
NaukaBezGranic: Kursy Językowe, terminy dostosowane do Państwa możliwości.
Kurs prowadzi Colin Ellis. Colin jest egzaminatorem ESOL Universytetu w Cambridge. Mieszka i pracuje w Edynburgu, gdzie uczy języka angielskiego i kultury brytyjskiej w szkołach Regent i English Tutorials. Urodził się w Coventry. Jest Anglikiem pochodzenia szkocko-irlandzkiego.
Językowe dni Pearsona - język niemiecki, województwo małopolskie od 28.08.13 do 06.09.13.
Dla nauczycieli decydujących się na pracę z kursem Infos, przygotowaliśmy bezpłatne egzemplarze podręczników z ćwiczeniami do poziomów 1A, 1B oraz 2A.
EDUNEWS.PL: STRATEGIA WYPRZEDZAJĄCA TRADYCYJNĄ LEKCJĘ
Nauczyciele korzystają z e-dzienników, uczniowie piszą na tabletach i szukają informacji w Internecie. Narzędzia TIK mamy już opanowane, jednak czy możemy powiedzieć, że polskie szkoły są nowoczesne? Te, które stosują strategię wyprzedzającą – na pewno.
Językowe Dni Pearsona - język angielski, woj. wielkopolskie od 26.08.13 do 03.09.13.
Dla nauczycieli decydujących się na pracę z kursem Matura Choices, przygotowaliśmy bezpłatny egzemplarz książki ucznia do poziomu Elementary.
Cambridge English Language Assessment announces six IATEFL Scholarships 2014 - deadline 22.08.2013
The six scholarships – open to teachers, researchers and academics in the fields of English language
learning, teaching and assessment – will fund expenses paid trips to the 48th Annual IATEFL Conference, Harrogate, UK, 2–5 April 2014.
PASE: KAPELUSZE LEKTORA, warsztaty metodyczno-psychologiczne, 31.07.2013, Warszawa
Czy można poprowadzić zajęcia w sposób dynamiczny i jednocześnie nie „spalać się”? Jak pobudzić uczniów do większej aktywności, jednocześnie oszczędzając naszą energię?
Oxford University Press: Professional Development Day, 27.08.13, Zamość.
B-learning – let’s go for it!
We educators live in unusual times. Our own children and those we teach are digital natives, but many of us feel like digital immigrants. This difference in experience gives us both an opportunity and a fantastic challenge: can we see how today’s children learn about the world and then use this knowledge to enhance our teaching? We have the tools, we just need to find the best blend for our class, using print and digital to create a dynamic and pedagogically sound learning experience that makes sense to us and to our students. This lecture will show how a coherent blend can help to support and fulfil our most fundamental aim – effective teaching.
|