www.anglisci.pl: Konkurs POMYSŁ NA OKRES BEZPODRĘCZNIKOWY rozstrzygnięty!
Zwyciężczyniami zostały:- Agnieszka Kruszewska, - Magdalena Bobowska, - Agnieszka Seredzinska...GRATULUJEMY!
Oxofrd University Press i Polanglo: Teaching - Testing – Tracking Progress - konferencje 7-11.09
Wyjątkowi prezenterzy – autorzy książek New English File, English Result, Business Basics; nowe narzędzie pozwalające oszczędzić czas i pieniądze, a jednocześnie podwyższyć skuteczność nauki...
Księgarnia ITALICUS poleca: Quaderni del Plida A2
Alma Edizioni e Società Dante Alighieri sono liete di annunciare l'avvio di una collaborazione finalizzata alla produzione editoriale, alla formazione docenti e piu' in generale alla diffusione della lingua e cultura italiana nel mondo...
EDUNEWS.PL: MUSIAŁOBY TO BYĆ BARDZO DŁUGIE ZAKLĘCIE
Jak kształcimy dziś tych, którzy mają kształcić młodzież XXI wieku? Czy studia pedagogiczne cieszą się dużą popularnością? Kim jest współczesny młody pedagog? Prezentujemy wywiad przeprowadzony przez zespół OSzkole.pl / Warszawską Gazetę Szkolną z prof. Alicją Siemak-Tylikowską, Dziekan Wydziału Pedagogicznego Uniwersytetu Warszawskiego...
PSNJN, WOM Katowice i Instytut Goethego zapraszają germanistów na warsztaty 30.09 w Katowicach
Vorstellung des GI; Phonetik mal anders; Kooperatives Lernen;
Wielkie testowanie słownika online z pwn.pl - zapraszamy osoby znające język angielski
Słownik zawiera niezwykle obszerny zestaw słów i wyrażeń (po 250 tys. w każdym kierunku) oraz ponad milion tłumaczeń (pół miliona znaczeń angielskich i pół miliona znaczeń polskich). Liczba różnych form pochodnych sięga 2 milionów dla samego języka polskiego...
MM Publications zaprasza na spotkanie z reprezentantem metodycznym 4 i 10.09 w Rzeszowie
KAŻDY UCZESTNIK OTRZYMA ZAŚWIADCZENIE O KONSULTACJACH METODYCZNYCH Z REPREZENTANTEM METODYCZNYM WYDAWNICTWA MM PUBLICATIONS.
EDUNEWS.PL: SKĄD SIĘ WZIĘŁY PRZEDMIOTY NAUCZANIA
Dlaczego na historii uczymy się głównie o wojnach, a nie ma poruszanej problematyki historii wynalazków albo prawa? Dlaczego uczymy się trygonometrii, którą tak rzadko wykorzystujemy w życiu, zamiast statystyki, która jest nam potrzebna praktycznie na co dzień. Kto ustala co jest ważne w nauczaniu? I czy dla każdego ucznia ważne jest to samo?
|