szkolenie Array warsztaty Array .
PASE: Edycja Warsztatów - Kapelusze Lektora
Lublin, 30 listopada 2013 (sobota)
Wczesna rejestracja do 20 listopada
W celu zapisania się na warsztat, prosimy wypełnić: formularz
Program: szczegóły wkrótce
Warsztat 1: Słabszy, zdolny, geniusz, leń, czyli jednak się taki urodził, co by wszystkim dogodził.
Słabszy, zdolny, geniusz, leń
CZYLI JEDNAK SIĘ TAKI URODZIŁ, CO BY WSZYSTKIM DOGODZIŁ
Niezależnie od typu zajęć, które prowadzimy, poziomu zaawansowania i wieku naszych uczniów oraz środowiska, w którym kurs ma miejsce, każda grupa ma jedną wspólną cechę: uczestnicy są zawsze na zróżnicowanym poziomie.
seminarium Array .
I nie chodzi tu jedynie o znajomość języka - zróżnicowany poziom to odmienne zdolności, odmienna historia, ambicje, plany, doświadczenia, dojrzałość.
Jak pogodzić uczniów zdolnych z mniej zdolnymi, ambitnych z mniej ambitnymi, leni z pracusiami? Zapraszamy na sesję, w której celem jest pokazanie wielu praktycznych pomysłów na to, jak w ramach jednego ćwiczenia pobudzić tych lepszych i tych gorszych, jak w jednej klasie wyznaczyć cele wszystkim i jak indywidualnie zaopiekować się każdym uczestnikiem kursu.
szkolenie Array warsztaty Array .
AUTOR: Luiza Wójtowicz-Waga
Warsztat 2: Storytelling b.o., czyli o nauczaniu języków obcych poprzez historie dla małych i dużych.
Storytelling b.o
CZYLI O NAUCZANIU JĘZYKÓW OBCYCH POPRZEZ HISTORIE DLA MAŁYCH I DUŻYCH
Dawno dawno temu….
Za górami i lasami…
Chyba każde dziecko a pewnie i większość dorosłych słysząc te od razu słowa nadstawia uszy i jest ciekawa o czym będzie historia…
Celem warsztatu jest pokazanie jak kreatywnie można wykorzystać historyjki i opowiadania na lekcjach języka obcego aby zaktywizować uczniów. Pokażemy jak można zachęcić dzieci młodzież i dorosłych do nauki poprzez słuchanie, czytanie ale przede wszystkim tworzenie własnych historyjek. Zaprezentujemy również jak można wykorzystać obraz, dźwięk i muzykę oraz różne programy do do tworzenia cyfrowych historyjek (Digital stories).
seminarium Array .
W trakcie sesji posłuchacie wielu ciekawych historyjek, i zobaczycie co z nimi zrobić i przekonacie się jak łatwo i przyjemnie jest tworzyć własne opowiadania.
AUTOR: Jacek Członkowski
Warsztat 3: Zadania bez kserowania, czyli jak przełamać sztampę przy minimalnym nakładzie środków.
Zadania bez kserowania
CZYLI JAK PRZEŁAMAĆ SZTAMPĘ PRZY MINIMALNYM NAKŁADZIE ŚRODKÓW
Chcesz przypomnieć sobie dawno zapomniane ćwiczenia i poznać nowe, które wykorzystasz na zajęciach? W trakcie tej sesji zaprezentujemy kilka tuzinów pomysłów na urozmaicanie zajęć w różnych grupach wiekowych i takie ich prowadzenie, aby było ciekawie, różnorodnie, niesztampowo. Szczególny nacisk położymy na ćwiczenia, które (prawie) nie wymagają kopiowania materiałów.
Pojawią się pomysły na rozgrzewki, powtórki w trakcie lekcji, wprowadzenie do tematu lekcji i ćwiczenie nowego materiału. Pokażemy, jak korzystać z podręcznika, żeby zajęcia były różnorodne, z elementem zaskoczenia. Poszukamy też ćwiczeń, w których przygotowanie i prowadzenie zaangażujemy uczniów.
AUTOR: Beata Zielińska-Rocha
KONTAKT T: 22 226 39 69, E: PASE@PASE.PL F:FACEBOOK.COM/PASE.STOWARZYSZENIE
Najaktualniejsze informacje znajdziesz na:
http://www.kapeluszelektora.pl/ szkolenie Array warsztaty Array .
2013-09-23