|
|
|
|
Podgląd |
2015-12-05 |
MNODN |
Kraków |
Uczeń z zaburzeniami ze spektrum autyzmu (zespół Aspergera) – edukacja i wychowanie |
|
2015-12-07 |
MNODN |
Kraków |
Jak bawić się w opowiadanie, by stymulować rozwój dziecka w różnych obszarach |
|
2015-12-09 |
MNODN |
Kraków |
Dialog Motywujący – jak rozmawiać z uczniem, współpracownikiem, aby zachęcić do działania |
|
2015-12-11 |
MNODN |
Kraków |
Prawa i obowiązki rodziców w kontekście pracy szkoły |
|
2015-12-11 |
MNODN |
Kraków |
Grywalizacja a gry edukacyjne – narzędzia skutecznego angażowania uczniów, przynoszące wymiern |
|
2015-12-11 |
MNODN |
Kraków |
Dysleksja i dysortografia – przyczyny, rozpoznawanie, pomoc. Pokonywanie trudności w uczeniu s |
|
2015-12-12 |
MNODN |
Kraków |
Szkoda czasu – czyli o tym jak rozwijać u uczniów umiejętności zarządzania sobą w czasie i pla |
|
2015-12-12 |
MNODN |
Kraków |
Kurs kierowników wycieczek |
|
2015-12-12 |
MNODN |
Kraków |
Sposoby pomocy dziecku z zaburzeniami społeczno-emocjonalnymi. Przegląd metod pracy terapeutycznej |
|
2015-12-19 |
MNODN |
Kraków |
Skuteczne zarządzanie (trudnym) zespołem klasowym |
|