|
|
|
|
Podgląd |
2015-12-11 |
MNODN |
Kraków |
Lider kreatywności w szkole, czyli trening twórczego myślenia dla nauczycieli |
|
2015-12-05 |
MNODN |
Kraków |
Odrzucenie rówieśnicze w klasie – uwarunkowania, konsekwencje, strategia działania |
|
2015-12-05 |
MNODN |
Kraków |
Jak pracować z grupą? – praktyczne metody aktywizowania i integracji grupy przez wspólną zabaw |
|
2015-12-05 |
MNODN |
Kraków |
Zachowania buntownicze, prowokacyjne i demonstracyjne uczniów |
|
2015-12-05 |
MNODN |
Kraków |
Teoria Sally Goddard Blythe w praktyce – wpływ odruchów prymitywnych i posturalnych na uczenie |
|
2015-12-05 |
MNODN |
Kraków |
8 inteligencji a podstawa programowa wychowania przedszkolnego, czyli jak wszechstronnie rozwijać pr |
|
2015-12-05 |
MNODN |
Kraków |
ZABAWY DO MYŚLENIA – metoda wspierania rozwoju dzieci poprzez działania twórcze |
|
2015-12-12 |
MNODN |
Kraków |
ZABAWY DO MYŚLENIA – metoda wspierania rozwoju dzieci poprzez działania twórcze |
|
2015-12-05 |
MNODN |
Kraków |
Polubić i zbudować więź – recepta na trudne dziecko |
|
2015-12-05 |
MNODN |
Kraków |
Zdrowy głos – trening głosu dla nauczycieli oparty na technice MIX |
|