praca dla lektora angielskiego.
| |
Poszukiwany: |
LEKTOR NATYWNY JĘZYKA ANGIELSKIEGO (Warszawa) |
Poszukuje: |
portal www.szukaj-lektora.pl dla swojego klienta |
Rozpoczęcie rekrutacji: |
2010-09-01
|
Planowane zakończenie:
Rekrutacja może być zakończona przed tym terminem |
2010-09-22
|
Pracodawca był zainteresowany kontaktem z osobami spełniającymi następujące kryteria: |
Województwo: | mazowieckie praca angielski nauczyciel . |
Powiat/Miasto: | warszawski/--wszystkie-- warszawski/--wszystkie-- warszawski/--wszystkie-- warszawski/--wszystkie-- warszawski/--wszystkie-- warszawski/--wszystkie-- warszawski/--wszystkie-- warszawski/--wszystkie-- warszawski/--wszystkie-- warszawski/--wszystkie-- warszawski/--wszystkie-- warszawski/--wszystkie-- warszawski/--wszystkie-- warszawski/--wszystkie-- warszawski/--wszystkie-- warszawski/--wszystkie-- warszawski/--wszystkie--
|
Język(i): | angielski |
Język rodzimy: | tak |
Przewidywany poziom uczniów: | początkujący, elementarny, średnio zaawansowany, zaawansowany, |
Przewidywany wiek uczniów: | dorośli, |
Doświadczenie w uczeniu języków: | minimum 2 lata |
Terminy zajęć: | Dni powszednie: rano, popołudnie, wieczór,
|
Informacje dodatkowe: |
Szkoła językowa poszukuje pilnie lektorów natywnych języka angielskiego, którzy:
- muszą mieć wykształcenie wyższe kierunkowe
- muszą się wykazać zrealizowaniem pięciu szkoleń dotyczących:
kurs przygotowujący do egzaminu FCE
lub intensywny kurs specjalistyczny – gramatyka
lub kursy ogólne na odpowiednich poziomach zaawansowania
lub kurs specjalistyczny legal i business english lub indywidualne lekcje - poziom od A1 do C1 języka ogólnego, języka stosowanego w administracji publicznej poziom oraz dot. zagadnień związanych z UE,
Powyższe wymagania muszą być poparte referencjami o należytym ich wykonaniu.
Proponujemy bardzo dobre warunki pracy, atrakcyjne wynagrodzenie, zajęcia ułożone blokowo w godzinach porannych i popołudniowych |
praca dla lektorów angielskiego w województwie mazowieckim
native speaker angielskiego
korepetycje angielski. |
|
|