|
|
|
|
Podgląd |
2015-11-27 |
MNODN |
Kraków |
Co się dzieje w szkole, gdy uczniowie dojrzewają? – wpływ rozwoju seksualnego uczniów na zacho |
|
2015-11-27 |
MNODN |
Kraków |
Odwrócona klasa i formuła "blended learning" – zmiana struktury lekcji sprzyjająca rozwojowi k |
|
2015-11-28 |
MNODN |
Kraków |
Relaks dla najmłodszych – techniki relaksacyjne w pracy z dziećmi |
|
2015-11-28 |
MNODN |
Kraków |
Dziecko z zespołem nadpobudliwości psychoruchowej (ADHD) w klasie szkolnej |
|
2015-11-28 |
MNODN |
Kraków |
Tańczmy z grupą – tańce bałkańskie |
|
2015-11-28 |
MNODN |
Kraków |
W co grają uczniowie, w co grają nauczyciele? – komunikacja interpersonalna w szkole, 28.11 i |
|
2015-11-28 |
MNODN |
Kraków |
Wybrane strategie pracy socjoterapeutycznej |
|
2015-11-28 |
MNODN |
Kraków |
Sprawdziany, testy, odpytywania w wersji przygodowej. Warsztat tylko dla odważnych |
|
2015-11-30 |
MNODN |
Kraków |
Trening uważności „mindfulness” jako profilaktyka stresu (nauczyciela i ucznia) oraz wyp |
|
2015-11-29 |
British Council |
Kraków |
Cambridge English scale for FCE and CAE exams uncovered |
|