|
|
|
|
Podgląd |
2012-11-30 |
MNODN |
Kraków |
W co grają uczniowie, w co graja nauczyciele? – komunikacja interpersonalna w szkole. |
|
2012-12-01 |
MNODN |
Kraków |
Wykorzystanie gier w nauczaniu języka obcego – w edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej |
|
2012-12-08 |
MNODN |
Kraków |
Scenariusze lekcji języka obcego i przedstawień w języku obcym z wykorzystaniem bajek, wierszy i leg |
|
2012-12-01 |
MNODN |
Kraków |
Taniec celtycki w pedagogice Wykorzystanie układów tańców celtyckich w pracy pedagogicznej. |
|
2012-12-12 |
MNODN |
Kraków |
Zachowania buntownicze, prowokacyjne i demonstracyjne uczniów |
|
2013-01-12 |
MNODN |
Kraków |
Zachowania buntownicze, prowokacyjne i demonstracyjne uczniów |
|
2013-02-01 |
MNODN |
Kraków |
W co grają uczniowie, w co graja nauczyciele? – komunikacja interpersonalna w szkole |
|
2013-02-08 |
MNODN |
Kraków |
Dzieci autystyczne i z zespołem Aspergera – sposoby pracy. |
|
2013-02-09 |
MNODN |
Kraków |
Konstruowanie indywidualnych programów edukacyjno – terapeutycznych dla uczniów ze specjalnym |
|
2013-02-23 |
MNODN |
Kraków |
Sposób na milczka – co robić, kiedy dziecko nie chce mówić? |
|