|
|
|
|
Podgląd |
2014-09-20 |
Małopolski Niepubliczny Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli |
Kraków |
Pomysł na zajęcia – czyli o sztuce przygotowywania inspirujących zajęć przedszkolnych. |
|
2014-09-27 |
Małopolski Niepubliczny Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli |
Kraków |
Teoria Sally Goddard Blythe w praktyce – wpływ odruchów prymitywnych i posturalnych na uczenie |
|
2014-09-12 |
Małopolski Niepubliczny Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli |
Kraków |
Cena oceny – korzyści płynące z różnych sposobów oceniania pracy ucznia |
|
2014-09-13 |
Małopolski Niepubliczny Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli |
Kraków |
Klasa z niską motywacją do nauki – niekonwencjonalne rozwiązania powszechnego problemu |
|
2014-09-19 |
Małopolski Niepubliczny Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli |
Kraków |
Zgrana klasa – jak budować konstruktywne relacje między uczniami? |
|
2014-09-20 |
Małopolski Niepubliczny Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli |
Kraków |
Współpraca z rodzicami w przypadku agresywnych zachowań dzieci i młodzieży |
|
2014-09-27 |
DOS-ELTea and our project partners, The Teacher, Szukaj-Lektora.pl, deDOMO Education, Uczelnia Łazar |
Kraków |
Autumn ELTea: The Lexical Teacher |
|
2014-09-27 |
Małopolski Niepubliczny Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli |
Kraków |
Jak sobie radzić z trudnymi zachowaniami uczniów – metoda konstruktywnej konfrontacji |
|
2014-09-27 |
Małopolski Niepubliczny Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli |
Kraków |
Praca metodą projektu |
|
2014-09-27 |
Małopolski Niepubliczny Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli |
Kraków |
Diagnoza szkolna ucznia. Narzędzia diagnostyczne i kompetencje nauczyciela – diagnosty |
|