|
|
|
|
Podgląd |
2013-02-01 |
MNODN |
Kraków |
W co grają uczniowie, w co graja nauczyciele? – komunikacja interpersonalna w szkole |
|
2013-02-08 |
MNODN |
Kraków |
Dzieci autystyczne i z zespołem Aspergera – sposoby pracy. |
|
2013-02-09 |
MNODN |
Kraków |
Konstruowanie indywidualnych programów edukacyjno – terapeutycznych dla uczniów ze specjalnym |
|
2013-02-23 |
MNODN |
Kraków |
Sposób na milczka – co robić, kiedy dziecko nie chce mówić? |
|
2013-03-02 |
MNODN |
Kraków |
Praktyczne ćwiczenia emisji głosu dla nauczycieli |
|
2013-03-02 |
MNODN |
Kraków |
Scenariusze lekcji języka obcego i przedstawień w języku obcym z wykorzystaniem bajek, wierszy i leg |
|
2013-03-09 |
MNODN |
Kraków |
Mnemotechniki i tajemnice pamięci w pracy z uczniami Jak nauczyć siebie i uczniów lepszego wykorzys |
|
2013-03-09 |
MNODN |
Kraków |
Warsztat pracy nauczyciela języka obcego w gimnazjum i szkole średniej – ciekawe pomysły |
|
2013-03-09 |
MNODN |
Kraków |
Wykorzystanie gier w nauczaniu języka obcego – w edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej |
|
2012-11-23 |
Italicus |
Kraków |
Un lessico ricco per una conversazione potente e chiara, seminarium językowe. |
|