Goethe Institut w Warszawie: Wyjątek i reguła. Dramaturgia Austrii i Niemiec, 14.01.13.
Wyjątek i reguła. Dramaturgia Austrii i Niemiec -
Projekt teatralny poświęcony twórczości najważniejszych dramatopisarzy Austrii i Niemiec XX i XXI wieku. Motywem przewodnim cyklu sześciu comiesięcznych spotkań zaplanowanych na pierwsze półrocze b.r. jest pytanie o miejsce tych autorów we współczesnym teatrze oraz próba analizy ich odbioru dziś, w kontekście ostatnich inscenizacji ich tekstów. Każde spotkanie składa się z dwóch części: czytania wybranego dramatu bądź fragmentów różnych tekstów oraz dyskusji z zaproszonymi znawcami tematu.
Pearson: Konferencje dla nauczycieli języka angielskiego 19.01.13, Katowice.
Gamification, a new concept in 21st century education, enables teachers and parents to work together on successful learning of their children. The workshop focuses on two aspects of using
games: teacher activity and ways of integrating on-line games into English lessons as well as schoolhome cooperation in order to support learning at home.
EDUNEWS.PL: UKŁADANIE BARDZIEJ CYFROWEJ LEKCJI.
Chyba każdy nauczyciel zna puzzle. Czy to da się wykorzystać w szkole? Na pierwszy rzut oka myślimy pewnie, że nie, no bo to zabawa. Ale czy nie uczymy się najskuteczniej właśnie poprzez zabawę? Spróbuję pokazać, co da się z tym zrobić...
Torres Salsa Group: Afro Rumba Academy - z Leonem BEMBO - 20 stycznia 2013.
Uwaga-Warsztaty!- Zapraszamy na afro i rumbę - Rozpoczynamy cykliczne zajęcia-Afro Rumba Academy - z Leonem BEMBO - 20 stycznia 2013 -Zapisz się - będzie się działo!!!
CLE International i Nowela.pl: Najnowsze publikacje CLE International dla...10.01.2013, Gdańsk.
Wydawnictwa CLE International i Nowela oraz Stowarzyszenie Alliance Française w Gdańsku i Towarzystwo Przyjaźni Polsko-Francuskiej w Gdyni serdecznie zapraszają nauczycieli i lektorów języka francuskiego do udziału w szkoleniu metodycznym wydawnictwa CLE International, które poprowadzi doradca metodyczny wydawnictwa CLE International, p. Adriana Kowalska.
EDUNEWS.PL: MÓZG DYSLEKTYKA
Co myślisz, gdy słyszysz słowo dysleksja? Zbyt często pierwszą reakcją jest strumień negatywnych skojarzeń: "powolny czytelnik", "dodatkowy czas na egzaminach", "trudności w pisaniu". Chociaż prawdą jest, że są to typowe objawy u uczniów z dysleksją, można probować je przezwyciężyć - uważa Patrick Wilson, były nauczyciel, a obecnie tutor specjalizujący się w uczeniu osób z dysleksją
Il Ponte & Via Giulia: Dla uczących się włoskiego.
W styczniowym numerze magazynu La Rivista, który możecie już zamawiać, kontaktując się z nami przez kontakt@larivista.pl, znajdziecie jak zwykle krzyżówkę w języku włoskim, tekst autorstwa rodowitego Włocha (ze słowniczkiem) i ciekawe ćwiczenia leksykalne.
MNODN: Konstruowanie indywidualnych programów edukacyjno....09.02.13, Kraków.
Uczestnik szkolenia rozwinie także swoje kompetencje w zakresie koordynowania kompleksowego wsparcia uczniów i modyfikowania oddziaływań terapeutycznych.
|