Nowość w księgarni GANDALF: PONS Praktyczny słownik hiszpańsko-polski, polsko-hiszpański
Najnowsze słownictwo obejmujące 60 000 haseł i zwrotów. Przykłady użycia wyrazów w kontekście. Krótka gramatyka języka hiszpańskiego i wzory odmian. Transkrypcja fonetyczna, informacje kulturowe....
ET TOI Atelier: prenumeraty czasopism obcojęzycznych
Czasopisma przygotowane są w oparciu o kryteria Europejskiego Systemu Opisu Kształcenia Językowego i stanowią doskonałe materiały wspomagające naukę języków obcych.
Nowość w księgarni GANDALF: Słownik obrazkowy dla dzieci włoski dla najmłodszych
Słownik obrazkowy, dzięki któremu Twoje dziecko: - łatwiej zapamięta nowe słownictwo - opanuje ponad 500 pojęć, zwrotów i zdań w języku włoskim - nauczy się po włosku opisywać swoje otoczenie...
BC EDUKACJA na POLIGLOTEX 2008 - 18-19.09 2008r
Wydawnictwo BC Edukacja zaprasza anglistów na kiermasz z atrakcyjnymi nagrodami i rabatami.
Zobacz nowy LINK polecany przez 'Paweł M.': DICT
bardzo poręczny słownik polsko-angielski z masą opcji i bardzo potocznym słownictwem
Wydawnictwo Fraszka Edukacyjna - Postkomunikatywna dydaktyka języków obcych w dobie technologii inf.
Książka pokazuje, jak glottodydaktyka funkcjonuje dziś oraz jak przeprowadzać nauczanie z wykorzystaniem technik technologii informacyjnej.
Wydawnictwo Poznańskie: ich bin ich... und du bist du... podręcznik kl.V
Podręcznik składa się z 6 rozdziałów. Charakteryzuje go starannie przemyślana struktura i interesująca treść o życiu niemiecko-polskiej rodziny. Bliskie uczniom szkoły podstawowej sytuacje i przeżycia, liczne piosenki i wierszyki oraz różnorodność ćwiczeń pomagają szybko opanować słownictwo i rozwinąć umiejętności językowe.
Kształcenie komplementarne a dydaktyka języków obcych Bydgoszcz 10 października 2008
Zalety stosowania technologii e-learning w nauczaniu języków obcych. Ograniczenia i wady wykorzystania technologii e-learning w nauczaniu języków obcych. Języki obce w formule kształcenia komplementarnego (blended learning). Przygotowanie nauczycieli języków obcych w zakresie korzystania z technologii e-learning. Rola lektora w procesie uczenia się języka obcego wspomaganego technologią informatyczną. Efektywność dydaktyczna internetowych kursów językowych. Dobre praktyki dydaktyczne nauczania języków obcych przez Internet.
|