Walentynki - nowa strona w serwisie 'English for you'
Ponieważ już niedługo Walentynki serwis językowy 'English for you' postanowił opracować stronę w całości poświęconą temu świętu.
CZYJ MÓZG NAJBARDZIEJ INTENSYWNIE PRACUJE W KLASIE: NAUCZYCIELA CZY UCZNIA?
Kiedy pomożemy naszym uczniom w tym, aby stali się bardziej pewni siebie i mieli poczucie kompetencji w zakresie uczenia się, wtedy nie tylko pomagamy im w krótkoterminowych osiągnięciach w szkole, ale dajemy im umiejętności przydatne na całe życie. W obliczu szybko zmieniającego się świata – umiejętność ciągłego uczenia się i doskonalenia jest kluczowa.
19.01.2009 spotkanie z młodym włoskim pisarzem, Emanuele Liaci
Spotkanie z autorem powieści „Il gatto che si mordeva la coda”, zainspirowanej twórczością Witolda Gombrowicza oraz Luigi Pirandello...
Nowość w Księgarni GANDALF: 100 ZADAŃ MATURALNYCH. JĘZYK NIEMIECKI
Pomoc opracowana przez doświadczonego pedagoga, od lat nauczającego w systemie IB (International Baccalaureate - matury międzynarodowej), egzaminatora maturalnego wpisanego do rejestru OKE od 2001 r.
SZKOŁY I KREATYWNOŚĆ
Szkoły publicznezabijają kreatywność narzucając wszystkim uczniom jeden styl uczenia się. Niepowinniśmy na to pozwalać, ponieważ każdy uczeń jest inny i uczy się w odmiennysposób. Szkoła to nie fabryka, która ma produkować absolwentów. Na to jedno znajbardziej istotnych zaniedbań publicznej edukacji zwraca uwagę Sir KenRobinson podczas TEDTalks.
MULTICULTURALISM AND DIVERSITY - warsztaty międzykulturowe - dla grup z nauczycielem
The purpose of this workshop is to examine the destructiveness of discrimination in society and to identify the links existing between different forms of discrimination (sexism, racism, ageism, homophobia, etc.).
Księgarnia ITALICUS prezentuje: Ascoltami!
Nie często materiały dydaktyczne stawiają sobie za cel rozwijanie umiejętnośc...
Nowa strona w serwisie 'English for you' - 'Słownictwo tematyczne'
Dział w całości poświęcony słowom, zwrotom i zdaniom jakie możemy spotkać z wielu sytuacjach życia codziennego.
|