Pearson: Listen up and take notice: Using semi-authentic listening skills, 27.11.12
Do your students need to improve their listening skills? Do you find some courses don't really give them the kind of listening input that they really need?
Centrum Egzaminacyjne Cambridge: Wszystkie egzaminy BEC w promocji świątecznej!
Centrum Egzaminacyjne Cambridge ESOL Lang LTC PL090 – Promocja Świąteczna
Wszystkie egzaminy BEC w promocji świątecznej!
Wszystkie egzaminy BEC w grudniu z rabatem nawet do 60 zł. BEC Preliminary tylko 270 zł, BEC Vantage 480 zł, BEC Higher 550 zł
MNODN: W co grają uczniowie, w co graja nauczyciele? – komunikacja w szkole, 30.11.12 w KRAKOWIE
Poznanie najczęstszych "gier" środowiska szkolnego, zidentyfikowanie gier psychologicznych, w które sami gramy, nauka rozpoznawania i przerywania gier,
Poznanie sposobów aktywnego wpływania na przebieg trudnych rozmów i interakcji,
Italicus: Un lessico ricco per una conversazione potente e chiara, 23.11.12, Kraków.
Profesor Magni odpowie na pytania: w jaki sposób można kreować własną wizytówkę, którą jest używany przez nas język, jakie metody stosować, by poszerzyć zasób słownictwa, a ponadto jak „bawić się” językiem za pomocą długopisu i kartki papieru.
WARSZTATY SUPER SIMPLE SONGS and CHRISTMAS FUN 1.12.2012 w Warszawie
warsztaty dla lektorów pracujących z dziećmi wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym
Lektorzy otrzymają skrypt szkolenia, dyplom potwierdzający uczestnictwo, materiały dodatkowe wspomagające zajęcia.
NaukaBezGranic: WARSZTATY LAST MINUTE !!! Przyjedziemy do szkoły - 5,6,7.12.12, Warszawa.
SCOTLAND: ST ANDREW’S DAY z okazji narodowego Dnia Szkocji, o haggis i Ceili, kulturze i tradycjach, piłce nożnej i wynalazkach Szkotów wraz ze szczyptą historii i geografii Szkocji
PEARSON: filmy szkoleniowe online: Odcinek 3: Edukacja XXI wieku – narzędzia i pomoce, już 22.11.12
Zapraszamy do obejrzenia serii filmów szkoleniowych poświęconych nauczaniu we współczesnej szkole. Czym różni się nauczanie wczoraj od dzisiejszych lekcji? Jak na przestrzeni lat zmienili się uczniowie? Jak wykorzystać te zmiany, aby służyły osiąganiu celów edukacyjnych? Na te i inne pytania odpowiedzą Joanna Jagiełło i Marek Jędryka, doświadczeni nauczyciele i trenerzy Pearson.
EDUNEWS.PL: ZMĘCZENIE MEN-EM, CZYLI UMENCZENIE.
Spodobała mi się językowa zabawa z użyciem skrótu nazwy Ministerstwa Edukacji Narodowej, ale i jednocześnie trafna (i niestety smutna) konstatacja, którą zaprezentował niedawno prof. Mariusz Zawodniak na swoim [LINK=http://zawodniak.natemat.pl/37863,tlumenczenie-czyli-jeszcze-inna-zabawa-men-em-pol-zartem-pol-serio]blogu[/LINK] "Co z tą szkołą?". Napisał on o obserwowanym przez niego autentycznym umęczeniu tłumu komentatorów i pasjonatów, na co dzień zgłaszających dziesiątki propozycji zmian i ulepszeń – ale be specjalnych reakcji, a nawet zwykłej otwartości ze strony MEN-u. Czy ministerstwo stać na lepszą komunikację i większą otwartość w debacie edukacyjnej? ...
|